Nieuwe foto's - Reisverslag uit Imsida, Malta van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Imsida, Malta van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon

06 Februari 2009 | Malta, Imsida

Er staan weer nieuwe foto's op:
www.marjondijk.mijnalbums.nl

Vandaag voor het eerst weer een leukere stage dag gehad en Antonia de home manager was een stuk aardiger!
We hebben zelfs een activiteit alleen mogen doen voor 25 bewoners.

Alle mensen zaten in een grote kring en in die kring werden verschillende activiteiten gedaan zoals;
Ringen om pilonnen heen gooien, zakjes in de mand gooien, met een bal de kegels om gooien en de bal overgooien.
De mensen werden steeds enthousiaster en sommigen wouden zelfs uit de rolstoel opstaan omdat ze zo gemotiveerd waren, maar dat werd toch wat te gevaarlijk!
Ik wacht het nog 2 á 3 weken af, maar als het zo door blijft gaan, zie ik het toch iets rooskleuriger in..!

Ik ga nu slapen..
Weltrusten daar in het koude Nederland!
Hier was het vandaag in de zon 22 graden gok ik, en morgen ga ik er weer op uit!

Liefs

  • 07 Februari 2009 - 10:24

    Anne:

    Hey skattie
    fijn om te lezen datr je daar wat mag doen en dat het nu leuker is! Al bruin? haha.. ik ga vanmiddag naar friesland he naar pier enz...
    najaaa ikspreek jou

    xxxxx kusjes

  • 07 Februari 2009 - 22:19

    Elles:

    Hey Chick
    Je ziet er goed uit op de foto's, leuk om te zien!
    Wat leuk dat je al EINDELIJK een paar activiteiten hebt mogen uitvoeren zeg..!
    Pff en 22 graden...wat klinkt dát goed!
    Meid, kom maar gauw terug ;)

    Liefs

  • 09 Februari 2009 - 09:59

    Henrietta Schutte:

    Hallo meid

    Hopelijk wordt het nu wat leuker voor je, zodat je ook daadwerkelijk iets aan je stage hebt
    veel succes.

  • 11 Februari 2009 - 10:31

    Papa:

    Zomaar een berichtje van je vader ,kom mensen laat berichtjes achter voor Marjon

  • 11 Februari 2009 - 13:51

    Marijke:

    Hello,
    Da's mooi: positieve geluiden over je stageplek. Ik hoop echt voor je dat ze meer aan jullie gaan overlaten. Zo te lezen hebben de oude mensen er plezier in en daar doe je het ook voor. Verder zijn Ed en ik helemaal in de gloria! Want wij komen naar je toe - lekker in Malta! (nog maar 18 nachtjes slapen).
    grtjs Marijke

  • 17 Februari 2009 - 18:08

    Papa:

    bijna op de helft,het is nu af te tellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Stage lopen op Malta. In de ouderen zorg. Het heet : Casa Arkati in Mosta. Mijn appartement staat in: Msida. Spannend! Alleen de wereld over..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 9389

Voorgaande reizen:

24 Januari 2009 - 21 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: