Waarschijnlijk laatste verhaal - Reisverslag uit Imsida, Malta van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu Waarschijnlijk laatste verhaal - Reisverslag uit Imsida, Malta van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu

Waarschijnlijk laatste verhaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon

16 Maart 2009 | Malta, Imsida

Nog even een laatste berichtje voor dat ik mijn vakantie begin met John, en dan ook niet meer zeker weet of ik nog op internet kan!

De tijd vliegt. Hoevaak heb ik wel geroepen dat ik door heimwee en het gemis en het onveilige gevoel naar huis wou? Zo vaak denk ik nu, bleef ik nog maar een weekje langer. Ik ben er de afgelopen week nog eens extra op uit geweest om nog zo veel mogelijk van het eiland te zien. En ik heb zowaar een kleurtje op mijn gezicht en ik ben gisteren met Jeanine naar Marsaxlokk geweest, een vissers plaatsje met een enorm lange markt met kleding, vis en groenten. Heel erg leuk! En met de zon er bij was het helemaal genieten!
Vandaag heb ik mijn koffer al voor 't grootste gedeelte ingepakt, omdat ik morgen middag ga inchecken in het appartement in Paceville, St. Julians, zodat als John 's avonds aan komt we meteen het appartement in kunnen.

Gelukkig heb ik nog wel kunnen genieten met Ed en Marijke, want de laatste paar dagen werd ik weer wat beterder en zijn we er op uit geweest. We zijn naar Mdina geweest, the Silence city, en we zijn naar Gozo geweest. Gozo is het andere eiland naast Malta, en nog mooier! Het is er veel groener en rustiger.
Een taxi chauffeur had een goed verhaal en normaal zouden we er niet zo maar in stappen, maar nu leek het toch wel echt voordeliger en het regende dus zaten we lekker droog.
Hij bracht ons naar een paar plekken, en achteraf, bleken we toch een beetje opgelicht, want het stukje touren duurde toch korter dan de man in zijn mooie verhaal vertelde! Haha, kan gebeuren...
Verder echt enorm leuk gehad, en heel veel gelachen en foto's gemaakt!

Afgelopen donderdag ben ik bij mw. Anastasi in het ziekenhuis op bezoek geweest om haar alvast gedag te zetten. Waarom moet nou juist mijn leukste bewoonster in het ziekenhuis belanden als ik bijna weg ga?
Ze waardeerde het enorm dat ik langs kwam en was helemaal verrast. Ze hield meteen mijn hand vast en vond het zo fijn.
Dit maakt het wel moeilijker om weg te gaan, omdat je toch een band hebt opgebouwd. Ze vertelde haar zoon dat ze nog nooit in zo'n korte tijd zo'n vriendschap had opgebouwd, zo lief!

Verder heb ik vandaag alvast een deel van mijn beoordeling gehad.
Van ESE, de organisatie die mij hier naar toe heeft gehaald kreeg ik een formulier wat ik moest invullen. Met alle taken die ik had, en hoe ik het vond op mijn stage plek en hoe ik het vond op Malta. Deze kan ik bij mijn CV voegen in de toekomst.
Vervolgens moest de Matron mij daar een beoordeling voor geven, en ik kreeg: een Very good!
Dus dat staat hartstikke mooi op mijn CV!

Sorry, ik hou het kort vandaag en weet niet of ik nog eens een verhaal op mijn waarbenjij.nu zal zetten voordat ik thuis ben.
Ik heb trouwens ook wat meer foto's op internet staan! www.marjondijk.mijnalbums.nl
Ik ga nog een paar dagen enorm genieten van Malta in de hoop dat het weer zo blijft en probeer nog zo veel mogelijk te zien hier!!

Waarschijnlijk tot in Nederland! Nog maar 5 nachtjes..

XX

  • 16 Maart 2009 - 19:55

    Anne:

    En ja hoor, ik ben weer de eerste die reageert! haha
    Goed van je dat je een VERRY GOOD hebt.
    & heel veel plezier je laatste daagjes samen met John.

    xxxxxxxxxxxxx ich liebe dich!

  • 17 Maart 2009 - 10:00

    Leonie:

    HeeHee!

    Nou nog 4 nachtjes meid dan zit het er op! Gelukkig heb je een mooie en geslaagde tijd gehad. Mooi dat je een VERRY GOOD hebt gehaald staat inderdaad mooi op je cv! Heeeel veeeel plezier met john nog de laatste dagen, maak er wat moois van en geniet er nog even van! spreek jou weer als je terug bent in Nederland!

    Leifs xx

  • 17 Maart 2009 - 14:21

    Elles:

    Hoera, je komt bijna terug!! :)
    Kun je aftellen voor je volgende reis: Turkije!! Haha. Maar natuurlijk zal het ook dubbel zijn. Afscheid nemen valt altijd zwaar. John zal dat vast wel verlichten met zijn komst haha.
    Geniet nog van je laatste dagen! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Stage lopen op Malta. In de ouderen zorg. Het heet : Casa Arkati in Mosta. Mijn appartement staat in: Msida. Spannend! Alleen de wereld over..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1286
Totaal aantal bezoekers 9393

Voorgaande reizen:

24 Januari 2009 - 21 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: