Eerste bericht! - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu Eerste bericht! - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu

Eerste bericht!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon

26 Oktober 2007 | Nederland, IJsselmuiden

Hee iedereen!
Hier een berichtje nog uit Nederland.
Over 2 nachtjes vertrekken.
Ik moet zondag om 9 uur op schiphol aanwezig zijn en we gaan kwart voor 12 vliegen!
Net al de koffer in gepakt dus ik ben er bijna klaar voor!

Ik hoop dat ik vaak genoeg een berichtje kan plaatsen op deze site wanneer ik in Thailand ben!

  • 26 Oktober 2007 - 20:22

    Leo:

    Op Wikipedia vond ik een artikel over Phattalung. Het ligt in als enige provincie niet aan zee. Voor een tsunami hoeven we dus niet bang te zijn. Marjon zal niet in de zee wegspoelen. Maar er zijn wel olifanten, apen,giftige slangen en een verdwaalde oom. Als je hem tegenkomt moet je hem maar de groeten doen.

  • 27 Oktober 2007 - 16:21

    Marcel:

    hee meissie ik wens jou en fijne dagen daaro in thailand...voorzichtig doen en kijk uit met wat je vreet daar;):P sprrek jou weer doeidoei(K)(K)

  • 27 Oktober 2007 - 16:24

    MARJON:

    Ja marcel, zal goed opletten;)
    En ik reken op nog meer reacties van jou!:P

    Ik kijk zeker uit met 't eten.. Zo veel lus ik toch niet haha..

    En Leo.. Een reactie terug op joun berichtje! Haha ik zal hem de groeten doen!
    Fijn om te weten dat ik niet kan wegspoelen, was al bang dat ik toch mn zwembandjes had moeten mee nemen!

  • 27 Oktober 2007 - 18:39

    Ed:

    Ik heb het gevonden hoor Marjon. Omgeving ziet er groen uit. Volgens mij wordt het slapen in een tent, want gebouwen zie ik niet. Ik dacht dat het iets met verzorging van mensen was of vergiste ik me en ga je voor het opschudden van een boom?
    Veel plezier en geniet ervan. Andere culturen leren kennen is geweldig.

    Doeiiii

  • 28 Oktober 2007 - 12:41

    Leonietje!:

    Huh snap der niks van... had ik net berichtje geplaatst komt ie er niet op te staaan! :S
    Nou dan doe ik nog een poging haha...

    Ik zei dus dat ik jou heeele fijnee dagen toewens en dat ik jou heeeeel erg ga missen... :(
    En groetjes terug van jeroen!

    Nou rustig an doen en spreek jou snel weer!

    Liefssss xx (k)(l) je liefste vriendinnetje! :) ;)

  • 29 Oktober 2007 - 09:54

    Papa En Mama:

    Hey Marjon!!!
    Wij zijn erg benieuwd naar je reisverslag en je vliegervaring.De wereldbol staat bij ons op tafel, kunnen wij jou toch nog een beetje volgen! We krijgen nu net een smsje binnen dat jullie nu(10.45 nl tijd) in de trein zitten en dat de vliegreis goed is verlopen.We denken veel aan je, heel veel liefs van papa en mama. Love You!!!

  • 29 Oktober 2007 - 17:14

    Anne:

    Marjooooooooooooooon !!

    Nou net gehoord dat jullie erg moe waren en dat jullie zijn opgehaald door iemand? Ben wel benieuwd hoe je het daar hebt..maarja vanaf morgen word het hard werken ;).. Hoe gaat het nu met je? Nou ik kijk elke dag eventjes of je dr iets op heb gezet, en ik zie je over 2 weekjesss !!
    Oja nog ff wat, iets wat hier nietover gaat..maar ik wou ff melden aan je dat ik die mooie voetbalschoenen heb (A) !! haha !!

    Kussieee (K)

  • 30 Oktober 2007 - 09:53

    Leonietje!:

    Hee Meis!

    Hoe gaat t daar met jou in t verre thailand?
    Bent U al hard ant werk?
    En is de vlucht een beetje meegevallen?
    K wacht met smart op je volgende berichtje, elke dag kijk ik er ff op!

    Liefs Leooo... Xx Love you!

  • 30 Oktober 2007 - 11:20

    Marcel:

    hee meis kun je het nog een beetje volhouden daar? en is het nog een beetje gezellig daar? of is het alleen hard werken;) spreek jou weer (K)

  • 30 Oktober 2007 - 19:53

    Marijke:

    Dag lieve Marjon,
    Hoe issie nu?
    Ik hoop dat je genoeg hebt kunnen relaxen op je uitrustdag na die lange lange reis.
    Ben zo benieuwd naar je 'andere leven' in het verre Oosten. Nou meid laat alle indrukken op je af komen en geniet ervan. Op dit moment heb ik wel een reislustige familie. Dirk in Myanmar, Ed in Aruba en nou m'n kleine nichtje in Thailand!
    Hééééél vééééél grtjs. Je aller Marijke

  • 30 Oktober 2007 - 21:06

    Petra:

    hoi Marjon hoe gaat het nu met je? daar zijn we nu wel erg benieuwd naar. Wil graag al je verhalen horen als we elkaar weer zien. Doe voorzichtig en heeeel veel plezier. Groetjes van ons allemaal en een kus van suzanne en iris

  • 31 Oktober 2007 - 10:06

    MARJON!!:

    Lieve mensen die allemaal een berichtje achter hebben gelaten.
    Het gaat goed met mij! Erg warm hier..
    Van het eten krijg ik soms kotsneigingen maar oma woning had gezegd, honger maakt rauwe bonen zoet, dus daar hou ik me maar aan omdat ik natuurlijk wel goed moet eten!

    Ik ben vanaf vandaag voor 2 nachten aan het logeren bij een thaise familie in huis samen met marjolein.. Ze kunnen vrijwel geen engels en wij natuurlijk geen thais.. soms lastig maar ook erg leuk soms!

    Papa mama Anne En john..
    Ik mis jullie !
    Marijke Ed, Opa's en Oma's ook allemaal..
    En leonietje ook !!

    Hoop snel weer wat van me te laten horen..

    LOVE YOU !!

    Alles goed daar trouwens?
    Denk aan jullie !

  • 31 Oktober 2007 - 15:23

    Oma Woning:

    Hallo lieve Marjon

    Gelukkig hebben we bericht gekregen van je verdwaalde oom in een oranje jurk dus misschien dat je hem nog tegen komt. Zo te lezen maak je het heel goed en kijk jij je ogen uit naar alles wat er om je heen gebeurd. We zullen je zondag missen, dan eten we lekker chinees en geen thais ! Maar we zullen aan je denken zondag.

    Groetjes en veel kusjes van Opa en Oma Woning

  • 31 Oktober 2007 - 17:01

    Anne:

    Marjoooonn (L)

    eindelijk een teken van leven van jou op deze site, gelukkig maar:P..
    ik hoorde van John dat je graag een broodje kaas wou op schiphol ? Nou die nemen we mee hoor (H)!!!
    Wat heb je tot nu toe al gedaan?

    LOVEYOU xx

  • 31 Oktober 2007 - 17:07

    Je Nichtje Mariëlle:

    Heeemarjon!

    Ik wens je heel veel plezier
    in thailand! en wees voorzichtig!
    ik verwacht je weer gezond en heelhuids terug over een kleine 2weken!

    xliefs; mariëlle!

  • 31 Oktober 2007 - 21:07

    Papa En Mama:

    Heey Meisje,
    Heerlijk om wat van je te horen en vooral dat het goed met je gaat! Hoe gaat het slapen?(onder je klamboe). We zijn benieuwd naar de foto`s die je gemaakt hebt. Groetjes en een dikke knuffel van je pa en ma xxx

  • 01 November 2007 - 11:49

    Leonie!:

    Hee Marjonnetje!

    Eindelijk weer een teken van leven haha!
    Blij om te horen dat alles goed gaat daar!
    :) Met t eten moet je maar ff doorbijten, als je weer terug bent krijg je van mij een LEKKER broodje kebab haha!

    Ma Hier giet ook alles goed hoor...
    Spreek jou weer!

    Liefs Leoo... Xx

  • 03 November 2007 - 07:12

    Marijke:

    Goedemorgen,
    Tis nu zaterdag 08.00 uur en ik dacht 'kom Marjon nog ff een mailtje sturen'. Wat leuk dat je bij een Thaise familie hebt gelogeerd (beter kan je het Thaise leven niet leren kennen) Wat ik me afvroeg, houdt je ook nog een journaal of dagboekje bij? Dan kun je ons nl. niks vergeten te vertellen. Je begrijpt natuurlijk wel dat we enorm nieuwsgierig zijn. Zondag ben je alweer een week weg. Time is flying when you having fun - dat is echt waar hé?
    Ik hoop snel weer wat van je te lezen.
    Doehoeg grtjs en een dikke kus van mij.

  • 03 November 2007 - 08:47

    Jolanda:

    Hey Marjon,
    Ik wou je heel veel plezier toewensen in Thailand, geniet van je tijd daar, want voor je het weet is het voorbij!!!

    Liefs Jolanda

  • 03 November 2007 - 11:58

    P.duitmann:

    Hallo met de fam. duitmann.Hoe is het daar,kun je je daar goed vermaken en is het leerzaam.We hebben van je ouders vernomen,dat je met handen en voeten moet converseren om elkaar te begrijpen.Het is in ieder geval een goede fitnesoefening.Hou het gezond en geniet nog even met volle teugen.Liefs van ons.


  • 03 November 2007 - 12:35

    Nicole:

    he meid..

    Ik heb de site gekregen van je zusje, dus kan ik ook meegenieten van je gebeurtenissen..

    Ik zal zou vaak mogelijk proberen te kijken;)
    Het is vast een hele mooie tijd, in iedergeval een onvergetelijke tijd..

    fijne dagen nog,,liefs nicole

  • 03 November 2007 - 14:53

    Anne:

    Hey schattien

    mama had het gesprek opgeslagen van msn dus na lang zoeken heb ik het gevonden want ze wist niet meer waar ze het had gelaten:P!! haha..
    T gaat dus goed met je? Baalde dr wel van dat ik je niet konspreken;) Mama moest op mijn msn want ze wist niet hoe het moest..maarja.. ik kijk morgen nog wel of je online bent;)

    loveyou xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Stage lopen op Malta. In de ouderen zorg. Het heet : Casa Arkati in Mosta. Mijn appartement staat in: Msida. Spannend! Alleen de wereld over..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 9396

Voorgaande reizen:

24 Januari 2009 - 21 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: