Laatste berichtje waarschijnlijk..Bijna naar huis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu Laatste berichtje waarschijnlijk..Bijna naar huis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje waarschijnlijk..Bijna naar huis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon

10 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Hee allemaal..
de laatste keer dat ik wat van me laat horen nu ik nog in thailand ben..
Ben vanochtend met de avond bus in bangkok aan gekomen, zag ineens weer wat meer westerlingen! Dat beviel me wel .. !
Na 2 weken rijst heb ik vanochtend een pistoletje mt alles dr op en dr aan gegeten en met salade,pizza en ijs achteraf.. Was heerlijk!!

Donderdag avond een afscheidsfeestje gehad in Pathallung .. met de gastfamilie's .. Was erg gezellig, wel een heeeel fout feestje met karaoke met thaise muziek maar goed!

Vanmiddag op een markt geweest van wel 6 voetbalvelden groot, was enorm!
Hele erge dingen gezien.. een spastische jongen liggend tussen de menigte op de grond met een bekertje in zn hand om geld te ontvangen..
Of een verbrande vrouw met 1 half oog en 't andere helemaal weg zittend op de markt ook met een bekertje in haar hand..
Vrezelijk omdat te zien,werd er naar van!

Verder wel veel geshopt vandaag.. ! Leuke dingetjes gekocht voor de mensen in Nederland;)

Vanaaf nog ff bangkok in, miss nog naar cafeetje ofzo ..
Morgen rond 4 of 5 uur vliegen naar Kuala lumpur in Maleisie, en vanaf daar naar SCHIPHOL! Wil nu wel naar huis, al is het hier ook wel suuuper gaaf in deze grote stad!!
Maar wil naar mn familie en vriendje en vriendinnetjes.. !

Ohja, woensdag en donderdag les gegeven op een basisschool..
De kinderen daar zijn zooo gemotiveerd!
's ochtends was er altijd een seremonie met vlaggen en het volkslied van thailand etc. De jongens op de eerste rij , de meisjes op de 2e rij..
Wat mij ook opviel was dat er ook verstandelijk gehandicapte kinderen ook daar op school zaten.. Dat is in Nederland toch wel anders!
Heb het er erg leuk gehad en uiteraard weer veel foto's gemaakt!
Super om te zien wat die kinderen tekenen wat ze denken over Nederland!
Blauw met rode sneeuwpoppen en molens met 3 of 8 wieken!


Nou dit was het wel weer..

IEDEREEN echt bedankt voor jullie reacties weer! Doet me goed hier dat jullie aan me denken!!

Voor sommigen, tot maandag!!
XX
Bijna weer thuis :)

  • 10 November 2007 - 19:22

    Hans En Ineke:

    Hoorde vandaag pas dat je een weblog hebt. Vandaar dat je van ons maar 1 berichtje krijg. Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Wij zijn benieuwd naar je foto,s en verhalen. Goede reis morgen (zal wel vandaag zijn als je dit leest).
    Groeten en veel kusjes

    Hans en ineke

  • 11 November 2007 - 15:54

    Annemiek:

    hee meisiii morgen kom je weer thuis heb je moeder van de week nog even gebeld.. hoe het daar ging en hoe het verder met je was! als je terug ben hoor ik het wel:D:D tot snel meisiii bye bye l0vej0e!!!!(L)

  • 12 November 2007 - 13:28

    Leo:

    Ik slaakte een zucht van verlichting toen je weer voet op nederlandse bodem zette. Ik ben heel benieuwd naar je avonturen en je indrukken.
    Spreek je binnenkort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Stage lopen op Malta. In de ouderen zorg. Het heet : Casa Arkati in Mosta. Mijn appartement staat in: Msida. Spannend! Alleen de wereld over..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 9398

Voorgaande reizen:

24 Januari 2009 - 21 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: