Weer thuis. - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu Weer thuis. - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu

Weer thuis.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon

13 November 2007 | Nederland, IJsselmuiden

Helloo..
Voor de mensen die het nog niet weten, ik ben weer thuis! Gister ochtend om kwart voor 6 geland op schiphol.
Nu last van een behoorlijke jetlag, best lastig zo iets!

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!
En de foto's staan al klaar op de computer om te laten zien aan jullie!

liefs, Marjon

  • 13 November 2007 - 19:59

    Miranda:

    Owke leuk!! Ik kom ze snel een x bekijken!!

    Dikke kusss Hvj..

  • 14 November 2007 - 06:37

    Annemiek:

    ik heb je gemist

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Stage lopen op Malta. In de ouderen zorg. Het heet : Casa Arkati in Mosta. Mijn appartement staat in: Msida. Spannend! Alleen de wereld over..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 9398

Voorgaande reizen:

24 Januari 2009 - 21 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: