BIJNA ZO VER - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu BIJNA ZO VER - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu

BIJNA ZO VER

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon

22 Januari 2009 | Nederland, IJsselmuiden

Het is bijna zo ver,
over 2 nachten vertrek ik voor 8 weken naar MALTA!
Stage lopen in de ouderenzorg..
Ik zal jullie met deze site op de hoogte houden!

Marjon

  • 23 Januari 2009 - 05:15

    Anne:

    Joehoeeee!
    Dan heb je eindelijk beter weer dan hier (A). I AM SO JEALOUS !!

    xxxxxxx je allerliefste zusje

  • 23 Januari 2009 - 07:36

    Elles:

    Hey meissie,
    Wat een avontuur, zo gaaf!
    Maak er wat van!!

    XXX Elles

  • 23 Januari 2009 - 14:07

    Papa:

    Heb je nieuwe profiel gezien succes

  • 23 Januari 2009 - 15:02

    Mariëlle:

    aaahh!!
    Ik wens je heel veel succes/sterkte/plezier
    in Malta!

    & idd!
    enjoy the weather!
    I am jalous 2 . xD

    xliefs;

  • 23 Januari 2009 - 16:45

    Leonie:

    Heee meid!
    Heel veel plezier op malta. zal je reisverslagen volgen. :)
    Geniet van t weer, maar er een gezellige tijd. Zon kans krijg je waarschijnlijk niet vaak! Liefsss xx

  • 23 Januari 2009 - 20:04

    Anne:

    MORGEN IS HET ZOOOOVEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nogg.. 17 uur en dan ben je er als het goed is! JOEHOE, het uren-aftellen begint ! hahaha

    kusjesss & liefdeee

  • 24 Januari 2009 - 18:33

    Mama:

    Hey Marjon!
    Ben benieuwd hoe je reis was en de rest natuurlijk! Morgen waarschijnlijk een dagje vrij en geniet van het mooie weer daar. Tot skype`s xxx mama

  • 25 Januari 2009 - 09:52

    Papa:

    Harm Prins heeft gisteravond de webcam gerepareerd. Deze werkt nu goed

  • 25 Januari 2009 - 12:06

    Nicole:

    he marjon!
    Zit je nu al in malta?
    Ik vind het echt heel erg leuk voor je, en heel spannend.
    Ik wist niet wat ik hoorde toen je dat zei haha.
    Maar echt heel erg veel plezier.

    Liefs Nicole

  • 25 Januari 2009 - 16:06

    Marijke:

    Hallo lieve M,
    't Was gezellig hé op Schiphol! Inmiddels uit betrouwbare bron vernomen dat je geïnstalleerd bent in Malta. Ook heb je mooi weer en palmbomen (kreun....) dat wil ik ook! Ben benieuwd naar je eerste ervaringen. Héél véél groetjes en xxxxxxx
    Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Stage lopen op Malta. In de ouderen zorg. Het heet : Casa Arkati in Mosta. Mijn appartement staat in: Msida. Spannend! Alleen de wereld over..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 9398

Voorgaande reizen:

24 Januari 2009 - 21 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: