Heeeeee - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu Heeeeee - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Marjon Dijk - WaarBenJij.nu

Heeeeee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon

25 Januari 2009 | Nederland, IJsselmuiden

Mijn eerste bericht, sinds ik hier gisteren ben aangekomen!

De vlucht ging helemaal prima, een klein vliegtuig maar alles ging goed. Toen vlogen we over Malta, SUPER MOOI!

Op www.marjondijk.mijnalbums.nl kunnen jullie alle foto's vinden tot nu toe..

Maar goed, we kwamen het vliegtuig uit, scheen de zon!! Kom ik daar aan in mijn dikke koltrui en extra vest..
Op de luchthaven werden we opgehaald en met een busje naar ons appartement gebracht.
Nadat we ons hier hadden geinstalleerd zijn we naar buiten gegaan een winkeltje opgezocht, en alvast de nodige boodschappen gehaald.

Vandaag hebben Esmée en ik onze keuken/woonkamer en slaapkamer schoongemaakt, van vensterbank tot aanrecht en van kast tot deurpost.
Nu kunnen tenminste met een gerust hart hier schoon leven!

Voor een indruk van hoe het in onze straat er uit ziet, verwijs ik ook naar mijn foto's ! Het ziet er wat vervallen uit, maar ons appartement zit er prima uit ( lichtblauw met wit). Daar zal ik in de toekomst ook nog wat foto 's op internet zetten..

Vanochtend zijn we naar Valetta geweest, de hoofdstad.
Voor 0.47 cent met de bus!
In Valetta was een markt, en daarna zijn we naar de hoofstad geweest. Omdat het zondag was was er niet veel open, maar echt een super leuk stadje, vol sfeer, winkels en met de zon er bij, was het een echt vakantie gevoel! Hmm!

Morgen ochtend moeten we eerst allemaal een engelse test maken, om in beeld te krijgen wat ons niveau is . En daarna worden we naar onze stage plek gebracht, toch wel spannend! Ik heb geen idee wat hun van mij verwachten, wat ik van hun moet verwachten, maar ik zal jullie op de hoogte houden!

Nou ik ga zo slapen, morgen om 8.15 worden we opgehaald!

Vergeet niet mijn foto's te bekijken!

Liefs jullie wereldreiziger

  • 26 Januari 2009 - 10:56

    Marjon Diender:

    klinkt allemaal super!:) geniet ervan! x

  • 26 Januari 2009 - 12:26

    Leo W:

    Ik keek op de kaart en zag dat je maar een half uurtje met de bus van Paceville af zit. Ik heb je een mailtje naar je hotmail account gestuurd.

  • 26 Januari 2009 - 13:19

    Elles:

    Meissie!!!
    Oh wat klinkt dat goed!
    Zon, winkeltjes, appartementje, vliegen. Heerlijk!
    Geniet, ik zal thuis je foto's kijke, ben nu op stage.
    XXX Elles

  • 27 Januari 2009 - 09:43

    Krista:

    heehee!!
    Je moeder was net in de winkel, die wees me even op je site;) Ik ben blij dat je goed bent aangekomen. Je moeder zei al, het is wel wennen maar het komt wel goed! Heel veel plezier, liefs kris

  • 07 Februari 2009 - 13:10

    Eric Boerstoel:

    Hi Marjon, ik ben op de reunie van Starnbosch en hoorde van je moeder van jouw stage. Leuk! Ik hoop dat het je goed gaat.
    Tot snel,
    Eric Boerstoel (de overbuurman met de drie jongens)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Stage lopen op Malta. In de ouderen zorg. Het heet : Casa Arkati in Mosta. Mijn appartement staat in: Msida. Spannend! Alleen de wereld over..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 9397

Voorgaande reizen:

24 Januari 2009 - 21 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: